жалпы сөйлеу тілінің дамымауы деңгейлері - сөйлеу тілі бұзылыстарының …
페이지 정보
본문
жалпы сөйлеу тілінің дамымауы деңгейлері - сөйлеу тілі бұзылыстарының негізгі себептері [Подробнее...]
Жазу тілінің бұзылуы. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері. Сөйлеу қабілеті бұзылыстары және деңгейлері. Сөйлеу тілі бұзылған балаларға жалпы сипаттама. Сөйлеу тілінде кемістіктері бар балалардың. Кіріспе бөлім. Сөйлеу тілінің дамуының теориялық негіздері. 2. Негізгі бөлім. Сөйлеу тілі бұзылған балалардың дамытудағы тиімді жолдары. Жалпы сөйлеу тілін дамытудың әдістемесінің мазмұны – тілдің коммуникативтік қызметтерін қалыптастыру, сөздік қорын байыту, ана тілінің грамматикалық. 2.2 Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалардың сөйлеу тілінің фонетикалық фонематикалық бұзылыстарының ерекшеліктері. Жалпы сөйлеу тілі дамымаған (ЖСТД) деп есту қабілеті мен ой. Сөйлеу бұзылыстарының кең таралғаны: дислалия, дизартрия, ринолалия, тұтықпа, алалия, афазия және т.б. Сөйлеу бұзылыстарының туындау себептері екі топқа. Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы — есту қабілеті және интеллект бұзылмаған сөйлеу жүйесінің барлық құрамдас бөліктерінің қалыптасуы бұзылған яғни (айтылым қиындықтары, лексикалық, грамматикалық, фонематикалық компоненттерді қалыптастырудағы қиындықтар) балалық шақтағы тәуелсіз немесе күрделі сөйлеу бұзылысы. Логопедияда сөйлеу тілінің жалпы дамымауы – есту қабілеті мен ой – өрісі қалыпты дамыған балалардың дыбыстық және мағыналық жағына қатысты сөйлеу. Сөйлеу тілінің дамымауы әртүрлі деңгейде кездеседі. Алғашында Р.Е.Левина жалпы сөйлеу тілі дамымауын үш деңгейге бөлді. Кейіннен Т.Б.Филичева 4-ші деңгейді сипаттап қосады. Сөйлеу бұзылыстарының кең таралғаны: дислалия, дизартрия, ринолалия, тұтықпа, алалия, афазия және т.б. Сөйлеу бұзылыстарының туындау себептері екі топқа. Тіл кемістігі туралы түсінік. 2. Сөйлеудің бұзылу себептері. 3. Сөйлеу тіліндегі кемістіктердің түрлері. 4. Сөйлеу тілінде кемістігі бар балалардың. Сабақтың тақырыбы: «Естуі бұзылған балалардың сөйлеу тілінің ерекшеліктері». 2. Жоспар. 1. Естуі бұзылған балалардың сөйлеу тілінің ерекшеліктері; 2. Есту қабілеті нашар балалардың дыбыс. Сөйлеу тілінің дамымауы әртүрлі деңгейде кездеседі. Алғашында Р. Е. Левина жалпы сөйлеу тілі дамымауын үш деңгейге бөледі. Кейіннен Т. Б. Филичева 4-деңгейді сипаттап қосады. Жалпы сөйлеу тілін дамытудың әдістемесінің мазмұны – тілдің коммуникативтік қызметтерін қалыптастыру, сөздік қорын байыту, ана тілінің грамматикалық. Кіріспе бөлім. Сөйлеу тілінің дамуының теориялық негіздері. 2. Негізгі бөлім. Сөйлеу тілі бұзылған балалардың дамытудағы тиімді жолдары. Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы бірмезгілде даму механизмі бойынша ауызша сөйлеу тілі бұзылыстарының түрлі формаларында бақыланады (алалия, дизартрия және т.б) Жалпы сапалық белгілері. Сөйлеу тілі дұрыс жетілген балалар мектепке дейінгі жастарында қажетті сөздік қорларын игереді, сөйлеу тілінің грамматикалық түрлерін меңгереді, сөздерге. Тіл кемістігі туралы түсінік. 2. Сөйлеудің бұзылу себептері. 3. Сөйлеу тіліндегі кемістіктердің түрлері. 4. Сөйлеу тілінде кемістігі бар балалардың. Дыбыстарды дұрыс айтуы үшін, артикуляциялық аппаратты, яғни сөйлеу мүшелерін дайындау, жетілдіру керек, сонымен қатар дұрыс тыныс алуға үйрету және дыбыс қою жұмыстарын жүргізу керек.
жаратылыстану математика бағыты на русском
мырғалымсай полиметалл кен орны
педагогикалық шеберлік презентация
экономикалық талдау теориясы
жүсіпбек аймауытов 135 жыл
.
==============================================================
~~~~~ гүл туралы әдемі сөздер ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글аренда в трц алматы - аренда в тц март алматы 24.09.07
- 다음글Acheter un Voyage Moins Cher : Votre Guide pour Économiser sur vos Aventures 24.09.07
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.